پیام فرماندار شهرستان لنجان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

*هفته دفاع مقدس گرامیباد* 🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حماسه آفرینی و جانفشانی زنان و مردان غیور ایران تشکر کرد. متن پیام به این شرح است: بسمه تعالی هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که […]

*هفته دفاع مقدس گرامیباد*

🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حماسه آفرینی و جانفشانی زنان و مردان غیور ایران تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
*دفاع مقدس* نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ،خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان غیور است و لذاهمواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان خواهیم بودو یادآوری حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس رااز وظایف مستمر و همیشگی خود میدانم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و مجاهدت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که برگ زرین و مایه افتخار در تاریخ میهن اسلامیمان است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص *مردم شریف شهرستان لنجان* تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان و به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

حمیدرضا محمدی فشارکی
فرماندار شهرستان لنجان
۱۴۰۱/۶/۳۰

*روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان*

 

 

مطالب مشابه

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =