پیام فرماندار شهرستان لنجان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

*هفته دفاع مقدس گرامیباد* 🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حماسه آفرینی و جانفشانی زنان و مردان غیور ایران تشکر کرد. متن پیام به این شرح است: بسمه تعالی هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که […]

*هفته دفاع مقدس گرامیباد*

🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حماسه آفرینی و جانفشانی زنان و مردان غیور ایران تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
*دفاع مقدس* نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ،خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان غیور است و لذاهمواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان خواهیم بودو یادآوری حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس رااز وظایف مستمر و همیشگی خود میدانم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و مجاهدت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که برگ زرین و مایه افتخار در تاریخ میهن اسلامیمان است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص *مردم شریف شهرستان لنجان* تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان و به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

حمیدرضا محمدی فشارکی
فرماندار شهرستان لنجان
۱۴۰۱/۶/۳۰

*روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان*

 

 

مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =