ساخت هنرستان در جوار صنعت در فولادشهر تصویب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه شورای آموزش و پرورش بخش فولادشهر با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه ، عبایی بخشدار ، رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش ، حسین ایزدی شهردار و دیگر اعضا در بخشداری فولادشهر برگزار شد . حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه شورای آموزش و پرورش بخش فولادشهر با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه ، عبایی بخشدار ، رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش ، حسین ایزدی شهردار و دیگر اعضا در بخشداری فولادشهر برگزار شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به هدف تشکیل شورای آموزش و پرورش گفت: هدف از تشکیل این شورا  تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش و پرورش، رفع موانع و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و نیز به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای و استانی برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی در شهرستان است .

فرماندار لنجان آموزش و پرورش را یکی از اصلی‌ترین نهادهای اجتماعی و کانون مهم تعلیم، دانایی،‌ توانایی و خلاقیت برشمرد که با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه کشور اسلامی ایران نقش بسزایی دارد .

محمدی فشارکی با بیان اینکه از نظر سرانه آموزش و پرورش در لنجان دچار عقب‌ماندگی هستیم افزود : به دلیل مهاجرپذیر بودن شهرستان و خصوصا شهر فولادشهر  هر سال با افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزان در مدارس دولتی روبه‌رو میشویم که تلاش میکنیم با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان و سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مشکلات دانش آموزان را کاهش دهیم .

فرماندار لنجان در ادامه از تعیین تکلیف تعدادی از پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در فولادشهر و افتتاح قریب الوقوع یک باب مدرسه خیر ساز در محله ب۶ خبر داد و افزود : با پیگیری های بعمل آمده ، مقرر شد یک هنرستان در جوار صنعت در بخش فولادشهر با همکاری صنایع شهرستان تاسیس شود و امیدواریم باعث بر طرف‌کردن نیازهای هنرستان فنی و حرفه‌ای و تامین نیاز نیروی انسانی متخصص برای صنعت شود.

در این جلسه در خصوص ساخت و تجهیز نمازخانه های مدارس و واگذاری سالن ورزشی محله آ۶ به آموزش و پرورش بخش فولادشهر نیز بحث و تبادل نظر شد .

 

 

 

 

مطالب مشابه

روایت تصویری از مراسم تکریم حمیدرضا محمدی فشارکی ومعارفه علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   همزمان با مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضاء شورای تامین شهرستان لنجان به مقام شامخ شهدا      

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان باسمه تعالی “آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان” در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن به اطلاعیه کلیه اهالی حوزه انتخابیه لنجان می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان به روایت تصویر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد. “تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۰”   زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =