ساخت هنرستان در جوار صنعت در فولادشهر تصویب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه شورای آموزش و پرورش بخش فولادشهر با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه ، عبایی بخشدار ، رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش ، حسین ایزدی شهردار و دیگر اعضا در بخشداری فولادشهر برگزار شد . حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه شورای آموزش و پرورش بخش فولادشهر با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه ، عبایی بخشدار ، رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش ، حسین ایزدی شهردار و دیگر اعضا در بخشداری فولادشهر برگزار شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به هدف تشکیل شورای آموزش و پرورش گفت: هدف از تشکیل این شورا  تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش و پرورش، رفع موانع و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و نیز به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای و استانی برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی در شهرستان است .

فرماندار لنجان آموزش و پرورش را یکی از اصلی‌ترین نهادهای اجتماعی و کانون مهم تعلیم، دانایی،‌ توانایی و خلاقیت برشمرد که با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه کشور اسلامی ایران نقش بسزایی دارد .

محمدی فشارکی با بیان اینکه از نظر سرانه آموزش و پرورش در لنجان دچار عقب‌ماندگی هستیم افزود : به دلیل مهاجرپذیر بودن شهرستان و خصوصا شهر فولادشهر  هر سال با افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزان در مدارس دولتی روبه‌رو میشویم که تلاش میکنیم با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان و سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مشکلات دانش آموزان را کاهش دهیم .

فرماندار لنجان در ادامه از تعیین تکلیف تعدادی از پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در فولادشهر و افتتاح قریب الوقوع یک باب مدرسه خیر ساز در محله ب۶ خبر داد و افزود : با پیگیری های بعمل آمده ، مقرر شد یک هنرستان در جوار صنعت در بخش فولادشهر با همکاری صنایع شهرستان تاسیس شود و امیدواریم باعث بر طرف‌کردن نیازهای هنرستان فنی و حرفه‌ای و تامین نیاز نیروی انسانی متخصص برای صنعت شود.

در این جلسه در خصوص ساخت و تجهیز نمازخانه های مدارس و واگذاری سالن ورزشی محله آ۶ به آموزش و پرورش بخش فولادشهر نیز بحث و تبادل نظر شد .

 

 

 

 

مطالب مشابه

آگهی اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدین وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می‌دارد. ضمناً اضافه می‌شود تبلیغات انتخاباتی از روز پنجشنبه مورخ […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  پیام حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان به مناسبت بزرگداشت روز معلم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان در پیامی، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خداوند جان و خرد معلمان پرچم ‌داران توسعه، پیشرفت و تعالی […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور معاونان فرمانداری و کارشناسان مربوطه به ریاست کمال نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی در سالن اجتماعات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =