فرماندار لنجان در بازدید از شرکت فرو آلیاژ اکسین : نقش بی بدیل صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در ادامه پیگیری و شناسایی موانع و مشکلات صنایع و مجموعه های اقتصادی بازدیدی از شرکت فروآلیاژ اکسین با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، حسین طرفی رئیس اداره صمت شهرستان صورت پذیرفت .   حمیدرضا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در ادامه پیگیری و شناسایی موانع و مشکلات صنایع و مجموعه های اقتصادی بازدیدی از شرکت فروآلیاژ اکسین با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، حسین طرفی رئیس اداره صمت شهرستان صورت پذیرفت .

 

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت وجود صنایع کوچک که فرمودند: آن چیزی که در متن جامعه اشتغال ایجاد می‌کند و طبقات پایین را بهره‌مند می‌سازد، همین صنایع کوچک و متوسط است و باید این‌ شرکت ها را تقویت کنید‌ ، گفت : در قانون به منظور حمایت از صنایع داخلی کشور تاکید شده که کلیه دستگاهها و شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت مکلفند در‌مواردی که کالاهای ساخت کشور از نظر مشخصات و قیمت و قابلیت استفاده مشابه کالاهای وارداتی مورد نیاز آنها باشد ، احتیاجات خود را منحصراً از‌کارخانجات تهیه‌کننده داخلی خریداری نمایند.

فرماندار لنجان سیاست دولت سیزدهم را حمایت از صنایع کوچک عنوان کرد و افزود : این صنایع با سرمایه گذاری کم ، اشتغال آفرینی زیادی دارند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تحرک و پویش اقتصادی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط و ایجاد بستر مناسب برای آنها خواهد بود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه صنایع کوچک اغلب نوآوری، تنوع و خلاقیت را به بازار می آورند به نقش بی بدیل صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور اشاره کرد و بر نقش کلیدی و موثر این صنایع در خودکفایی کشور و تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد .

 

لازم به توضیح است که شرکت فروآلیاژ اکسین  از سال ۱۳۸۸ فعالیت اصلی خویش را در زمینه تخصصی تولید و ساخت فرو سیلیکو منگنز و فرو منگنز پرکن آغاز نمود و یکی از پرسابقه ترین تولیدکنندگان فروسیلیسیم با درصد سیلیسیم بالاست که بر پایه شرکتی دانش بنیان تاسیس شده است.

برترین نوع فروسیلیسیم، تولیدی کارخانه فروآلیاژ اکسین موجود در بازار با درصد سیلیسیم ۷۴ و درصد آلومینیوم ۱.۸، تولید شده است.

 

 

 

 

مطالب مشابه

آگهی اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدین وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می‌دارد. ضمناً اضافه می‌شود تبلیغات انتخاباتی از روز پنجشنبه مورخ […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  پیام حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان به مناسبت بزرگداشت روز معلم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان در پیامی، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خداوند جان و خرد معلمان پرچم ‌داران توسعه، پیشرفت و تعالی […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور معاونان فرمانداری و کارشناسان مربوطه به ریاست کمال نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی در سالن اجتماعات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =