بانک ها ضلع سوم حمایت از صنایع کوچک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات صنایع ، بازدیدی از شرکت سازه پیشگام مدیسه با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام شد . حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات صنایع ، بازدیدی از شرکت سازه پیشگام مدیسه با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی گفت : تلاش کرده ایم در دیدارهای چهره به چهره با سرمایه گزاران و صنعتگران و بازدیدهای میدانی از صنایع شهرستان لنجان ، دغدغه و مشکلات موجود را شناسایی و جهت برنامه ریزی و تسهیل و رفع موانع تولید ، پرداخت تسهیلات ، رفع مشکلات مالیاتی و بیمه ای و تامین سرمایه در گردش جهت ایجاد رشد و تقویت بخش صنعت قدم برداریم .

فرماندار لنجان با بیان الگوی مفهومی وزارت صمت که در جریان عمومی تولید باید نیروی کار ، تأمین انرژی ، ‌سرمایه در گردش و بازار حتما تقویت ، راهبری و پایش شود ، افزود اگر تولید ، صورت گیرد ، اما بازار نداشته باشد ، تولید نیز متوقف و رشد صنعتی کاهش پیدا می‌کند.

محمدی فشارکی در خصوص نگرانی شهروندان از آلایندگی برخی صنایع شهرستان گفت : در زمینه کنترل آلایندگی با راه اندازی سامانه پایش آلودگی هوا در شهرستان و شفافیت این موضوع برای شهروندان و رصد واحدهای آلاینده به صورت تمام وقت ، ضمن برگزاری جلسات با کارشناسان نسبت به برخورد قضایی با صنایعی که مقررات و استانداردهای لازم را رعایت نکنند ، اقدام شده است .

فرماندار لنجان در خصوص به کار گیری تکنولوژی های دانش بنیان و نیاز افراد متبحر و متخصص در برخی از شرکت های صنعتی شهرستان از دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای خواست به گونه‌ای عمل کنند تا نیروی ماهر شرکت‌های اطراف لنجان از جوانان بومی و تحصیل کرده و متخصص همین شهرستان تامین شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پایان این بازدید و با توجه به درخواست مدیران شرکت های مختلف صنعتی جهت تخصیص تسهیلات اشتغالزایی و کمک به رشد توسعه صنعتی این شهرستان از بانک های عامل خواست به عنوان ضلع سوم حمایت از صنایع کوچک اقدامات موثر و تسهیل کننده ای انجام دهند .

 

 

 

 

مطالب مشابه

روایت تصویری از مراسم تکریم حمیدرضا محمدی فشارکی ومعارفه علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   همزمان با مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضاء شورای تامین شهرستان لنجان به مقام شامخ شهدا      

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان باسمه تعالی “آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان” در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن به اطلاعیه کلیه اهالی حوزه انتخابیه لنجان می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان به روایت تصویر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد. “تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۰”   زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =