بانک ها ضلع سوم حمایت از صنایع کوچک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات صنایع ، بازدیدی از شرکت سازه پیشگام مدیسه با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام شد . حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات صنایع ، بازدیدی از شرکت سازه پیشگام مدیسه با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی گفت : تلاش کرده ایم در دیدارهای چهره به چهره با سرمایه گزاران و صنعتگران و بازدیدهای میدانی از صنایع شهرستان لنجان ، دغدغه و مشکلات موجود را شناسایی و جهت برنامه ریزی و تسهیل و رفع موانع تولید ، پرداخت تسهیلات ، رفع مشکلات مالیاتی و بیمه ای و تامین سرمایه در گردش جهت ایجاد رشد و تقویت بخش صنعت قدم برداریم .

فرماندار لنجان با بیان الگوی مفهومی وزارت صمت که در جریان عمومی تولید باید نیروی کار ، تأمین انرژی ، ‌سرمایه در گردش و بازار حتما تقویت ، راهبری و پایش شود ، افزود اگر تولید ، صورت گیرد ، اما بازار نداشته باشد ، تولید نیز متوقف و رشد صنعتی کاهش پیدا می‌کند.

محمدی فشارکی در خصوص نگرانی شهروندان از آلایندگی برخی صنایع شهرستان گفت : در زمینه کنترل آلایندگی با راه اندازی سامانه پایش آلودگی هوا در شهرستان و شفافیت این موضوع برای شهروندان و رصد واحدهای آلاینده به صورت تمام وقت ، ضمن برگزاری جلسات با کارشناسان نسبت به برخورد قضایی با صنایعی که مقررات و استانداردهای لازم را رعایت نکنند ، اقدام شده است .

فرماندار لنجان در خصوص به کار گیری تکنولوژی های دانش بنیان و نیاز افراد متبحر و متخصص در برخی از شرکت های صنعتی شهرستان از دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای خواست به گونه‌ای عمل کنند تا نیروی ماهر شرکت‌های اطراف لنجان از جوانان بومی و تحصیل کرده و متخصص همین شهرستان تامین شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان در پایان این بازدید و با توجه به درخواست مدیران شرکت های مختلف صنعتی جهت تخصیص تسهیلات اشتغالزایی و کمک به رشد توسعه صنعتی این شهرستان از بانک های عامل خواست به عنوان ضلع سوم حمایت از صنایع کوچک اقدامات موثر و تسهیل کننده ای انجام دهند .

 

 

 

 

مطالب مشابه

آگهی اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدین وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می‌دارد. ضمناً اضافه می‌شود تبلیغات انتخاباتی از روز پنجشنبه مورخ […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  پیام حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان به مناسبت بزرگداشت روز معلم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان در پیامی، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خداوند جان و خرد معلمان پرچم ‌داران توسعه، پیشرفت و تعالی […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور معاونان فرمانداری و کارشناسان مربوطه به ریاست کمال نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی در سالن اجتماعات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =