مشارکت مردم در جامعه یک سرمایه اجتماعی و عامل اقتدار نظام

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان نشست هم اندیشی حوزه های فرهنگی و اجتماعی با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام کریمی دبیر جبهه انقلاب استان اصفهان و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد. حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان مردمی سازی و سپردن امورات را به مردم از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان نشست هم اندیشی حوزه های فرهنگی و اجتماعی با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، حجت الاسلام کریمی دبیر جبهه انقلاب استان اصفهان و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان مردمی سازی و سپردن امورات را به مردم از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم دانست و گفت : رمز پیشرفت و توسعه ی شهرستان همراهی مردم با مجموعه ی مدیریت اجرایی شهرستان است و هر کجا کار را به مردم سپردیم اتفاقات خوب و ماندگاری بوقوع پیوسته است.

فرماندارلنجان فرصت نشست و تبادل نظر با فعالان حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی را عاملی برای شناسایی دقیق مشکلات و رسیدن به راهکارهای صحیح برای رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر به مردم ارزیابی کرد و از مسئولین فرهنگی شهرستان خواست با توجه به ظرفیت های فوق العاده بومی و اعتقادی و وجود افراد دلسوز و تاثیر گذار جهت ایجاد فضای همدلانه جهت رفع مشکلات و موانع و توسعه ی شهرستان از هیچ کار موثری دریغ نکنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه بعنوان یک سرمایه اجتماعی و عامل اقتدار نظام فراهم نماییم ، افزود : با تلاش تمام مدیران و مسئولان شهرستان لنجان در حوزه های مختلف به زیرساخت های مناسبی دست یافته ایم که باعث رشد و توسعه شهرستان خواهد شد اما این ها کافی نبوده و باید در این خصوص بیشتر تلاش شود.

 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محسن کریمی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسامی استان اصفهان هم در سخنانی با بیان اینکه شهرستان لنجان با وجود داشتن شهیدانی همچون شهید قجه ای و شهید شاهمرادی و دیگر شهیدان دوران دفاع مقدس همواره در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب خط‌شکن بوده است گفت : سیاست دشمن بر این است که از طریق سلطه رسانه‌ای سیستم محاسباتی ما را دچار مشکل کند و جبهه فرهنگی انقلاب بعنوان حامی و پشتیبان و همراه ارگانهای فرهنگی کشور در صدد است تا حلقه وصل گروه های دغدغه مند فرهنگی انقلابی برای مبارزه با جبهه استکبار گردد.

 

کریمی جبهه فرهنگی انقلاب را فرا حزبی دانست و افزود باور امام خمینی (ره) به مردم باعث شد تا بتوانیم در تمامی عرصه هایی که با حضور مردم برگزار شد موفق و سربلند باشیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان اصفهان شناسایی ظرفیت های مردمی و خودجوش نیروهای انقلاب را و شناساندن این پتانسیل و بکارگیری آن را با همراهی پیوست های اجتماعی ، از وظایف جبهه فرهنگی انقلاب برشمرد و ایجاد شبکه های درون مردمی و تسهیل گری و برداشتن موانع پیش روی جوانان خلاق و انقلابی را برای حمایت از گروه های فرهنگی از وظایف ادارات و ارگان های دولتی عنوان کرد.

 

 

 

مطالب مشابه

آگهی اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدین وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می‌دارد. ضمناً اضافه می‌شود تبلیغات انتخاباتی از روز پنجشنبه مورخ […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  پیام حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان به مناسبت بزرگداشت روز معلم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان در پیامی، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خداوند جان و خرد معلمان پرچم ‌داران توسعه، پیشرفت و تعالی […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور معاونان فرمانداری و کارشناسان مربوطه به ریاست کمال نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی در سالن اجتماعات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =