سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان نشست صمیمی یکی از سمن های فعال شهرستان با حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان برگزار شد. حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان یکی از افتخارات شهرستان را حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان دانست و با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند تصریح کرد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان نشست صمیمی یکی از سمن های فعال شهرستان با حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان یکی از افتخارات شهرستان را حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان دانست و با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند تصریح کرد :دخیل کردن مردم در تصمیم گیری ها و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای در قالب تشکل های مردمی می تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشند.

فرماندار لنجان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای عنوان کرد و گفت چون سمن ها برخاسته از خود مردم هستند رسالت بیشتر و سنگین تری دارند و با یاد آوری نقش آفرینی و اقدامات ارزنده توام با انگیزه و توان مضاعف سازمان های مردم نهاد در زمینه همراهی وکمک در پیشگیری ، مقابله و کنترل بیماری کرونا ، آنرا ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد .

حمیدرضا محمدی فشارکی در سخنانی گفت : سازمانهای مردم نهاد در حوزه های فرهنگی،اجتماعی، مذهبی ، بهداشت و درمان، محیط زیست ،خیریه و حمایت از اقشار آسیب پذیر در شهرستان به واسطه اعتبار اجتماعی که دارند نقش موثری در فرهنگ سازی در جامعه ایفا میکنند که باید از این نقش به درستی استفاده کنند و به عنوان بازوانی توانمند به منظور هم افزایی در راستای رفع مشکلات و گره گشایی از امور مردم، دولت را یاری نمایند.

فرماندار لنجان از حمایت خود از سازمان های مردم نهاد شهرستان در مسائل مختلف جامعه اعم از مقابله با اعتیاد ، رفع مشکلات زیست محیطی ، کشاورزی ، حمایت و توانمند سازی بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و آنرا به شدت موثر ، پایدار و ماندگار عنوان کرد.

 

مطالب مشابه

آگهی اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدین وسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می‌دارد. ضمناً اضافه می‌شود تبلیغات انتخاباتی از روز پنجشنبه مورخ […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  پیام حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان به مناسبت بزرگداشت روز معلم حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان در پیامی، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد: به نام خداوند جان و خرد معلمان پرچم ‌داران توسعه، پیشرفت و تعالی […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان سومین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات دور دوم، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور معاونان فرمانداری و کارشناسان مربوطه به ریاست کمال نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی در سالن اجتماعات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =