تکریم و معارفه در دادگاه بخش باغبهادران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه بخش باغبهادران با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، آقایی معاونت قضایی رئیس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان ، کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه بخش باغبهادران با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، آقایی معاونت قضایی رئیس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان ، کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان ، ائمه جمعه و شهرداران باغبادران و چرمهین ، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان ، مدیران و مسئولین ادارات و ارگانها و خانواده معزز شهدا و ایثارگران در بخش باغبهادران برگزار شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در سخنانی بر ضرورت برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز دربخش باغبهادران تاکید کرد و خواستار برخورد قانونی دستگاه‌ قضا با تصرف اراضی ملی و متخلفین و افراد سودجو در این حوزه شد.

فرماندار لنجان با اشاره به اینکه عده ای سودجو در مناطق ممنوعه با تغییر کاربری ها نسبت به احداث ساخت و سازهای غیرمجاز و احداث ویلا اقدام می کنند، گفت : این افراد علاوه بر تخریب کالبد شهری و محیط زیست موجب بروز مشکلات امنیتی ، فرهنگی و اجتماعی می شوند و اگر در برابر زیاده خواهان کوتاهی شود ، تخلف و زیر پا گذاشتن حقوق مادی و معنوی شهروندان به حقی برای آنها تبدیل می شود و روزبه روز شاهد افزایش اقدامات متخلفانه آنان خواهیم بود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه تغییر کاربری امور اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه روستاها و مناطق کشاورزی در حال گسترش است ، افزود : ورود جدی و موثر دستگاه های متولی از جمله بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی امری ضروریست.

حمیدرضا محمدی فشارکی بعنوان رئیس شورای تامین شهرستان لنجان از همکاری و صدور حکم قضایی و تخریب برای تعدادی از متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده باغبهادران طبق تبصره ۱ ماده ۱و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، زراعی و باغی تقدیر کرد .

در این مراسم ابوالفضل فلاح دوست در سمت ریاست دادگاه بخش باغبهادران معرفی و عبدالکریم شاهرخ نیز بعنوان رئیس دادگستری شهرستان لنجان معارفه شد .

 

 

 

 

 

مطالب مشابه

روایت تصویری از مراسم تکریم حمیدرضا محمدی فشارکی ومعارفه علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   همزمان با مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضاء شورای تامین شهرستان لنجان به مقام شامخ شهدا      

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان باسمه تعالی “آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان” در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن به اطلاعیه کلیه اهالی حوزه انتخابیه لنجان می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان به روایت تصویر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد. “تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۰”   زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =