ﻋﻤﺪﻩ ﻣﺸکلات ﻭﺍﺣﺪﻫﺎی ﺻﻨﻌتی و ﺗﻮﻟﯿﺪی شهرستان لنجان تسهیلات بانکی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بازدید دوره ای از صنایع با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لنجان جهت بررسی و پیگیری مشکلات شرکت صنعتی زرین فولاد شهریاری در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان بازدید دوره ای از صنایع با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، حسین طرفی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لنجان جهت بررسی و پیگیری مشکلات شرکت صنعتی زرین فولاد شهریاری در محدوده شهر ورنامخواست انجام شد.

 

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان حمایت از واحدهای تولیدی را اولویت مدیریت اجرایی شهرستان دانست و افزود: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم خود را موظف میدانیم در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان باشیم و هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفتها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد.

رئیس ستاد تسهیل شهرستان در بازدید از روند تولید در این کارخانه بر لزوم حمایت از بخش تولید تاکید کرد و گفت : حمایت از تولید، اشتغال را به همراه دارد و اشتغال به ارتقای امنیت و تولید در جامعه می انجامد پس باید تلاش شود تا سهم بیشتری از اشتغال در شهرستان محقق گردد.

محمدی فشارکی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و کاهش تورم در کشور را افزایش تولید و رفع موانع و چالشهای موجود در صنایع بیان کرد و ادامه داد : با پیگیری های صورت گرفته در کارگروه رفع موانع تولید استان با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی این واحد تولیدی موافقت شده است که امیدواریم در کم شدن مشکلات این واحد موثر واقع شود.

فرماندار لنجان ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﯾنکه ستاد تسهیل همواره منشا اثر بوده ، افزود : ﻋﻤﺪﻩ ﻣﺸکلات ﻭﺍﺣﺪﻫﺎی ﺻﻨﻌتی و  ﺗﻮﻟﯿﺪی شهرستان لنجان تسهیلات بانکی است و ﺍﺯبانک های عامل  ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻫﻤکاری، ﻫﻤﺎﻫﻨگی ﻭ ﻣﺴﺎﻋﺪﺕ ﺭﺍ ﺑا ﻭﺍﺣﺪﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی ﻭ ﺻﻨﻌﺘی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ لنجان ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

حمیدرضا محمدی فشارکی با اعلام این که حمایت دولت منحصر به طرح های نیمه تعطیل و تعطیل نیست از پیگیری و بررسی مشکلات مراکز تولیدی فعال هم خبر داد.

 

 

 

 

مطالب مشابه

روایت تصویری از مراسم تکریم حمیدرضا محمدی فشارکی ومعارفه علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   همزمان با مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان ادای احترام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضاء شورای تامین شهرستان لنجان به مقام شامخ شهدا      

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان باسمه تعالی “آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان” در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن به اطلاعیه کلیه اهالی حوزه انتخابیه لنجان می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان به روایت تصویر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد. “تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۰”   زمان رای‌گیری، تا ساعت ۲۰ در همه حوزه‌های ۲۲گانه از جمله سمیرم و لنجان تمدید شد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، […]

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =