اجرای تعهدات اشتغالزایی بانک های عامل در شهرستان لنجان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سال ۱۴۰۱ با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان و مدیران و مسئولین ادارات و بانک های عامل و اعضای کارگروه اشتغال لنجان در فرمانداری برگزار شد. حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با تاکید براهتمام ویژه مدیریت اجرایی شهرستان به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سال ۱۴۰۱ با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان و مدیران و مسئولین ادارات و بانک های عامل و اعضای کارگروه اشتغال لنجان در فرمانداری برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با تاکید براهتمام ویژه مدیریت اجرایی شهرستان به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت : اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم ، قطعا به سایر مشکلات شهرستان نیز فائق خواهیم آمد.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذارى شهرستان در ادامه با اشاره به لزوم اعطای تسهیلات اشتغالزایی آسان در شهرستان با تقدیر از بانک های عامل شهرستان که با کارگروه اشتغال همراهی خوبی داشتند ، افزود : هماهنگی و نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغالزایی هم باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی می گردد و هم می تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار موثر باشد.
فرماندار لنجان آمایش افراد در شهرستان را موجب توزیع عادلانه تسهیلات در تمام نواحی دانست و گفت : با پرداخت تسهیلات کم بهره به روستاییان عزیز با تزریق روح نشاط و امید و فعال کردن اشتغال در روستاها باعث ایستایی در روستاهای پر خیر و برکت شهرستان لنجان باشیم.

محمدی فشارکی با اعلام این خبر که تعهدات اشتغالزایی بانک های شهرستان لنجان در حال تکمیل شدن است بر جذب همه این اعتبارات و تسهیل شرایط توسط بانکهای عامل تاکید نمود.
در این جلسه بررسی وضعیت سامانه رصد اشتغال کشور و ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان در این خصوص، بررسی پرونده های اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت .

 

 

 

مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =