فرا کشوری شدن صنعت گردشگری لنجان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در روزهای دهه مبارک فجر ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از غرفه های شهرداری های شهرستان لنجان بازدید کرد. حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در بازدید از غرفه ها در سخنان کوتاهی گفت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در روزهای دهه مبارک فجر ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از غرفه های شهرداری های شهرستان لنجان بازدید کرد.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در بازدید از غرفه ها در سخنان کوتاهی گفت برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان است.

فرماندار لنجان با بیان اینکه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان ، مناطق بکر گردشگری ، روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان باید فرا کشوری شود اظهار داشت: افرادی که در بخش‌های مختلف گردشگری در غرفه‌ها حضور خواهند داشت باید اطلاعات کامل در هر زمینه را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل این اطلاعات را به بازدید کنندگان منتقل کنند.
محمدی فشارکی با اشاره به اینکه از فرصت به وجود آمده باید به منظور جذب سرمایه گذار، بازاریابی برای صنایع دستی و جذب گردشگر به خوبی استفاده شود، اظهار کرد: صنایع دستی یکی از ظرفیت‌های طلایی لنجان است که باید به خوبی در این نمایشگاه معرفی شود و امیدواریم با همکاری و مشارکت فعالان و علاقه‌مندان حوزه گردشگری بتوانیم اتفاقات خوبی را برای حوزه گردشگری در شهرستان رقم بزنیم.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده و غرفه های شهرداری های لنجان میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهند بود.

🌐 روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان

 

مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =