معارفه در اوقاف و امور خیریه لنجان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آیین تکریم و معارفه ریاست اداره اوقاف شهرستان با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در فرمانداری لنجان برگزار شد . حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در سخنانی وقف را از افتخارات دین اسلام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آیین تکریم و معارفه ریاست اداره اوقاف شهرستان با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در فرمانداری لنجان برگزار شد .

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در سخنانی وقف را از افتخارات دین اسلام و اقدامات پر ارزش و ماندگاری دانست و اهداف مقدسی که در وقف وجود دارد را ارزشمند و متعالی برشمرد و این اقدام ارزشمند را دارای آثار اجتماعی فراوان از جمله استفاده از سرمایه ها و اشاعه کار خیر و دیگر خواهی و نوع دوستی عنوان کرد.

فرماندار لنجان رعایت حدود و شرعیات و اجرای عدالت را از وظایف اوقاف نام برد و از شنیده شدن انتظارات مردم و شفافیت و پاسخگویی بموقع به آن را بهترین مسیر درراستای بالا رفتن میزان همکاری مردم دانست.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود : با عنایت به موقوفات برخی از امام زاده ها می توان با برنامه ریزی صحیح و اصولی درحوزه گردشگری مذهبی و احداث اقامتگاه برای مسافران و زائران اقدامات خوبی انجام داد و از فعالیت های درحال انجام در شهر ورنامخواست برای پایان یافتن اختلاف چندین ساله ابراز امیدواری کرد و بر ایجاد فضای لازم برای مشارکت هر چه بیشتر واقفین در عرصه های مختلف تاکید نمود.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان این مطلب که وقفیات جدید باید متناسب با نیازهای جامعه سوق داده شود، افزود : استفاده از ظرفیت موقوفات در راستای اشتغال زایی و رفع بیکاری و تسهیلات ازدواج جوانان حتما مد نظر قرار گیرد.

در پایان از زحمات ۵ ساله حسین صفری تقدیر و حکم مسئولیت جدید در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به ابراهیمی اهداء شد.

 

مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 19 =