گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها

فرماندار شهرستان لنجان: ویژگی‌های بارز مکتب شهید سلیمانی الگوی مسئولان لنجان قرار بگیرد فرماندار شهرستان لنجان گفت: حاج قاسم خود را سرباز رهبر و خادم مردم می‌دانست از این‌رو انتظار می‌رود ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی از جمله حرکت در مسیر ولایت و مردم‌داری در اندیشه، گفتار، رفتار و عملکرد مسئولان شهرستان لنجان متجلی شود. به […]

فرماندار شهرستان لنجان:
ویژگی‌های بارز مکتب شهید سلیمانی الگوی مسئولان لنجان قرار بگیرد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: حاج قاسم خود را سرباز رهبر و خادم مردم می‌دانست از این‌رو انتظار می‌رود ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی از جمله حرکت در مسیر ولایت و مردم‌داری در اندیشه، گفتار، رفتار و عملکرد مسئولان شهرستان لنجان متجلی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی‌فشارکی صبح امروز _سه‌شنبه سیزدهم دی‌ماه_ در ویژه برنامه بزرگداشت سردار دل‌ها در فرهنگسرای غدیر فولادشهر اظهار کرد: با بررسی سیره عملی حاج‌قاسم متوجه می‌شویم این شهید والامقام جلب رضایت مردم را همواره در اولویت کاری خود قرار داده بود و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشت از محبوبیت خاصی بین گروه‌های مختلف مردم برخوردار است.

وی با بیان اینکه سردار دل‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در کشورهای مختلف حاضر می‌شد، افزود: صفحات دفتر زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مملو از عشق به ولایت، اخلاص و مجاهدت برای گمنامی، حماسه‌آفرینی، ایثار، عشق، ایمان و مردم‌دوستی است و این مسئله سبب شده بود محصور در جغرافیای ایران نباشند و نعمت امنیت را به مردم منطقه هدیه دهد.

فرماندار شهرستان لنجان حاج قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی به واسطه مجاهدت خستگی‌ناپذیر، رشادت و شجاعت‌های خود در عرصه مقابله با استکبار جهانی زخم‌های بزرگ و عمیقی را به هیمنه پوشالی آنها وارد کرد و شهادتش نیز توانست استکبار جهانی و آمریکا را رسوا کند.

وی با بیان اینکه شخصیت و سبک زندگی حاج قاسم برای دوست و دشمن تحسین برانگیز بود، ادامه داد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری از جمله ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی به‌شمار می‌آید که آن را در همه عرصه‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت به نحو احسن و شایسته انجام می‌داد و همین نگرش سبب شد مکتب حاج قاسم به جامع‌ترین نسخه تربیت نخبگان تمدن‌ساز مبدل شود.

محمدی با بیان اینکه ما مسئولان شهرستان لنجان موظف هستیم به معنای واقعی به مردم خدمت کنیم، اضافه کرد: حاج قاسم خود را سرباز رهبر و خادم مردم می‌دانست از این‌رو انتظار می‌رود ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی از جمله حرکت در مسیر ولایت و مردم‌داری در اندیشه، گفتار، رفتار و عملکرد مسئولان شهرستان لنجان متجلی شود؛ چراکه ایشان در هیچ جناح، حزب و دسته‌بندی سیاسی ذوب نشد و تنها خدمت به مردم را ملاک خود قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه پیروی از مکتب سپهبد سلیمانی رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است، تصریح کرد: شهید سلیمانی در هر زمان و هر مکانی که احساس می‌کرد باید دردی از دردهای مردم را با محبتش درمان کند، بلافاصله حضور پیدا می‌کرد بر همین اساس شهادتش نیز موجب خیزش عظیم در ملت شد و خون تازه‌ای در کالبد ملت و انقلاب دمید.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: سیره شهید سلیمانی چراغ راهی است که همه نسل‌ها به‌خصوص نسل جوان می‌تواند با الگوگیری از این مکتب و با شناخت هرچه بیشتر شخصیت ایشان به سعادت برسند، از این‌رو باید زمینه تربیت و ظهور انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی را با تبیین شخصیت سردار دل‌ها فراهم کنیم.

مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =