اندیشه ورزان اقتصادی شهرستان لنجان احکام خود را دریافت کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان و محسن یونسی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مدیران برخی ادارات ، تعدادی از اعضاء هیات اندیشه ورز اقتصادی شهرستان لنجان مشخص شدند. حمید رضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان و محسن یونسی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مدیران برخی ادارات ، تعدادی از اعضاء هیات اندیشه ورز اقتصادی شهرستان لنجان مشخص شدند.

حمید رضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های صاحب نظران از اولویت های اصلی مجموعه فرمانداری است، چرا که تنها راه حل برون رفت از مشکلات و فائق آمدن بر مسائل تکیه بر دانش روز و ظرفیت جوانان ، صاحب نظران و نخبگان است.

فرماندار لنجان ابراز امیدواری کرد بتوانیم در قالب هیأت‌های اندیشه‌ورز اقتصادی با ارائه ایده‌های مختلف با قدرت در جهت تحقق شعار دولت انقلابی گام برداریم و از تشکیل هیات های اندیشه ورز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه حوزه ها خبر داد و آن را فرصت مناسبی قلمداد کرد که میتواندبا تبادل اندیشه های مختلف و همکاری یکدیگر در جهت حل مسائل گام بردارند.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان از همه صاحبنظران، جوانان و نخبگان شهرستان خواست در راستای حل مشکلات شهرستان ایده ها و برنامه های قابل اجرای خود را بیان کنند.

در پایان جلسه پس از ارایه پیشنهادات و تبادل نظرات و راهکارهای لازم در خصوص برخی از مشکلات شهرستان توسط مسئولین ادارات و اعضاء حاضر ، احکام تعدادی از اعضاء هیات اندیشه ورز شهرستان به آنان اهداء شد.

لازم به ذکر است که هیات اندیشه ورز اقتصادی در قالب کارگروه های تسهیل در کسب و کار ، بیمه ، آمایش سرزمین ، انرژی ، محیط زیست ، تعاون و گردشگری، اصناف ، حمل و نقل، عمران و مسکن  فعالیت خواهند کرد.

 

 

مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =