شورای اداری با حضور کارشناس ارشد مسائل سیاسی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه هفته وحدت و روز روستا ، شورای اداری شهرستان لنجان به دعوت حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با حضور محمود معلمی پژوهشگر و کارشناس ارشد مسائل سیاسی و دهیاران و اعضاء شورای اسلامی روستاهای شهرستان و مسئولین و روسای ادارات و ارگانهای شهرستان لنجان در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه هفته وحدت و روز روستا ، شورای اداری شهرستان لنجان به دعوت حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان با حضور محمود معلمی پژوهشگر و کارشناس ارشد مسائل سیاسی و دهیاران و اعضاء شورای اسلامی روستاهای شهرستان و مسئولین و روسای ادارات و ارگانهای شهرستان لنجان در فرمانداری لنجان برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان لنجان در سخنانی گفت با توجه به وقایع اتفاق افتاده و شرایطی که درکشور ایجاد شده لازم دانستم که شرایط را با حضور همه مدیران و مسئولین شهرستانی بازخوانی کنیم.
فرماندار لنجان نوید آینده روشن در کلام مقام معظم رهبری را متذکر شد که این اتفاقات اخیر میتواند دسترسی به اهداف را با تاخیر به سرانجام برساند.
وی همه مسئولین ایران اسلامی که ام القرای جهان اسلام است را هدف دشمن دانست که دشمن سعی می کند که در عزم مردم کندی ایجاد کند و در خدمت رسانی شما خلل ایجاد میکند.

حمیدرضا محمدی فشارکی با تاکید بر اجرای طرح های خود حفاظتی در صورت بروز نا آرامی، مسئولیت تامین امنیت ، حفاظت و تامین ساختمان، اسناد و مدارک و نیروی انسانی را از وظایف مدیران ادارات عنوان کرد و از بخشداران و شهرداران خواست نسبت به اجرای طرح های پایش تصویر ی با جدیت و در اسرع وقت نسبت به تکمیل پوشش پایش تصویری در سطح شهرستان اقدام نمایند.

فرماندار لنجان گفت با توجه به این که دشمن در فتنه اخیر دانش اموزان و دانشجویان را هدف قرار داده، لازم است که روء سای دانشگاههای شهرستان و مدیران و روء سای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ، از فرصت بازگشایی مدارس و دانشگاهها حداکثر استفاد را بعمل آورده و با استفاده از ظرفیت کارشناسان خبره و مطلع نسبت به ارشاد و روشنگری اهداف و مواضع خصمانه دشمنان اقدام نمایند.

حمیدرضا محمدی فشارکی ایجاد روحیه امید و خود باوری را در راستای مقابله با تبلیغات سوء دشمن مبنی بر ناکارآمدی نظام اسلامی مهم دانست و از کلیه دستگاههای اجرایی خواست عملکرد و خدمات دستگاه خود و موفقیت ها و پیشرفت های علمی، صنعتی ، فناوری کشورطی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم در قالب بروشور، گزارش خبری و رسانه ای، فضای مجازی و تبیین و اطلاع رسانی نمایند.

محمود معلمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی که به دعوت فرماندار لنجان بعنوان مهمان ویژه حضور داشت از اتفاقات اخیر برای جلوگیری از پیشرفت کشور یاد کرد و گفت نیاز به بصیرت افزایی توسط مسئولین وجود دارد. دشمن با شعار و یک حرکتی فتنه ایجاد می کند. در این دولت فتنه ها بیشتر خواهد بود، چون دولت مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده پیش گرفته است. دشمن اول بدنبال تجزیه کشور است و بعدا این که امور کشور را بدست بگیرد. خداحافظ این نظام است. در این جریانات افرادی که خواص جامعه محسوب می شوند چه اساتید دانشگاه و چه سایر افراد همه باید کمک کنیم که مشکلات موجود رفع شود. انشااله انقلاب به هدف نهایی خود خواهد رسید.

 

مطالب مشابه

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفت =