نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لنجان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان به دعوت فرماندار لنجان ، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان لنجان آمد. این دیدار با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، محمدرضا برکت مسئول واحد طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان به دعوت فرماندار لنجان ، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان لنجان آمد.
این دیدار با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، محمدرضا برکت مسئول واحد طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، ابوالفضل یعقوبی معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، حجه الاسلام باقریان امام جمعه زرین شهر و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان و دیگر اعضاء و تعدادی از شهرداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این دیدار حمیدرضا محمدی فشارکی در خصوص نقایص و کمبود های زیر ساختی فرهنگی شهرستان لنجان و عدم تخصیص های لازم جهت ساخت و حفظ و نگهداری اماکن فرهنگی شهرستان نکاتی را بیان داشت.
فرماندار لنجان نگاه ویژه به وجود پتانسیل فراوان موجود در شهرستان لنجان را عاملی مهم جهت توسعه کیفی و کمی فرهنگی شهرستان ارزیابی کرد و گفت: نبود زیرساخت های فرهنگی و هنری لازم و کم کاری در دوره های متوالی باعث مهاجرت بسیاری از شهروندان هنرمند به شهرها ی دیگر شده است.
حمیدرضا محمدی فشارکی برنامه ریزی صحیح و استفاده از همفکری جوانان هنرمند شهرستان و خیرین را گامی برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهرستان و توسعه زیرساخت های لازم در عرصه های مختلف نظیر پردیس های سینمایی ، فرهنگسراها ، مراکز فرهنگی و هنری برشمرد.
در این دیدار محمدرضا برکت شهرستان لنجان را از لحاظ زیر ساخت و توسعه فرهنگی جزء شهرستان های برخوردار قلمداد کرد و در خصوص ارتقاء و افزایش تخصیص های مالی به زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان لنجان قول مساعدت بیشتر داد.

 

مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =