جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان لنجان برگزار شد.

شهرستان لنجان نیازمند تحول و احیا در حوزه فرهنگی به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، باقریان امام جمعه زرین شهر ، کمال نوری معاون امنیتی ، سیاسی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد. حمیدرضا محمدی فشارکی […]

شهرستان لنجان نیازمند تحول و احیا در حوزه فرهنگی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، باقریان امام جمعه زرین شهر ، کمال نوری معاون امنیتی ، سیاسی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مسئولین شهرستان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است گفت برگزاری مراسم درحوزه های فرهنگ و ایثار و شهادت باید در ارتقاسطح فرهنگی مردم و خانواده ها اثرگذار باشد.

فرماندار لنجان با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگی گفت: شهرستان لنجان در برگزاری مناسبت های ارزشی دارای رتبه است ، ولی آیا این برنامه ها در جلوگیری از آسیب های اجتماعی نظیر طلاق تاثیر داشته است؟
آیا درد مردم به لحاظ فرهنگی درمان شده است؟
آیا برنامه تاثیر گذار در زمینه سبک زندگی و مشاوره خانواده برای آقایان صورت گرفته است؟

حمیدرضا محمدی فشارکی پیگیری و انجام شدن اتفاقات ویژه و نادر و
برنامه نرم و پیوسته در حوزه فرهنگی در شهرستان را خواستار شد که این برنامه ها بتواند در ارتباطات خانواده اثر داشته باشد و در زندگی مردم اثر بگذارد.

فرماندار لنجان با عنوان اینکه مسئولیت های اجتماعی در صنعت و در شهرستان بسیار در سطح پایین رخ میدهد گفت نباید از پتانسیل فوق العاده بنیادها و خیریه ها و نهادهای مردمی و حضور و برنامه ریزی و اثرگذاری آنان در فعالیت های فرهنگی شهرستان غافل شویم که نمونه های آن مدیریت و همکاری در کرونا،مدرسه سازی ، فعالیتهای خیریه ها در موضوعات مختلف و حوادث غیر مترقبه است.

حمیدرضا محمدی فشارکی در ادامه سخنان خود در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اعلام اینکه  از تشکل های فعال دارای ساختار و نظام مند در حوزه زنان استقبال میکنیم ، از همه فعالان فرهنگی و صاحبان فکر برای مشورت و برنامه ریزی های تاثیر گذار در حوزه های فرهنگی و اجتماعی  شهرستان دعوت بعمل آورد.

 

مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =