عبایی، بخشدار فولادشهر در بازدید از طرح های اشتغال زایی بخش فولادشهر

خلق فرصت های جدید شغلی، توانمند سازی مبتنی بر مهارت و ایجاد درآمد با ثبات برای کارجویان و افراد نیازمند به اشتغال، از ماندگار ترین خدمت به مردم و حفظ کرامت انسانی در جامعه است. مهدی عبایی، بخشدار فولادشهر در بازدید از طرح های اشتغال زایی بخش فولادشهر، هدف گذاری امسال را تعامل سازنده بین […]

خلق فرصت های جدید شغلی، توانمند سازی مبتنی بر مهارت و ایجاد درآمد با ثبات برای کارجویان و افراد نیازمند به اشتغال، از ماندگار ترین خدمت به مردم و حفظ کرامت انسانی در جامعه است.

مهدی عبایی، بخشدار فولادشهر در بازدید از طرح های اشتغال زایی بخش فولادشهر، هدف گذاری امسال را تعامل سازنده بین سازمان های دولتی و نهادهای مردمی تخصصی بویژه گروه‌های جهادی و مراکز تخصص مردم نهاد و ایجاد و حمایت از پایداری مشاغل دانست و افزود: حمایت از اشتغال می‌بایست طی ساز و کار جدید با توجه به ظرفیت تحصیلکردگانِ دارای مهارت تدوین شود.

در حاشیه این بازدید، رستمی دبیر گروه جهادی مهر ولایت اظهار کرد: با تلاش های مرکز اشتغال و کارآفرینی مهر ولایت فولادشهر در سال جاری و گذشته با ایجاد ۱۶۰ فرصت شغلی از کارجویان حمایت شده است.

بخشدار فولادشهر با بیان اینکه ۵۰ درصد از متقاضیان اشتغال را زنان سرپرست خانوار و جوانان شغل اولی، تشکیل می‌دهند، گفت: توجه به ایجاد مشاغل خانگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

عبایی گفت مدیریت شهری در جهت حمایت از فروش و ایجاد پایداری شغلی، از ظرفیت مکان های بلا استفاده ی تحت مالکیت خود و در حمایت از کسب و کارهای نو پا می تواند تدابیر جدیدی اتخاذ کند.

دبیر گروه جهادی مهر ولایت، رستمی، با بیان اینکه نیاز است برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شهرستان اولین بار در زیر مجموعه قرارگاه فقر زدایی و اقتصاد مقاومتی، ساز و کار جدیدی تدوین و نوع پرداختی های تسهیلات مدون شود، تا افراد بتوانند به صورت هدفمند از منابع کارآفرینی بهره مند شوند.

بخشدار فولادشهر با قدردانی از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات اشتغال، گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نیاز است که در همین راستا با همکاری مرکز اشتغال و کارآفرینی مهر ولایت به مدیریت مهندس رستمی، زمینه بهره‌مندی از دوره‌های مهارت آموزی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت همراهی و هماهنگی بیشتر بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان، از آن ها خواست تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی را بعد از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اولویت دوم پرداخت قرار دهند.

عبایی، بر اساس سوابق و مستندات موجود، گروه جهادی تخصصی اشتغال و کارآفرینی مهر ولایت فولادشهر(اولین گروه جهادی تخصصی اشتغال در کشور) را یکی از مراکز ویژه و شاخص در اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های اشتغالزایی و کارآفرینی در شهرهای متناظر دانست و گفت: با همراهی مسئولان شهرستان و بخش فولادشهر، گام‌های خوبی در بخش اشتغال و کارآفرینی برداشته شده است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =