جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بخش فولادشهر

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بخش فولادشهر با حضور امام جمعه، بخشدار ، حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران، شهرداری، شورا اسلامی، شرکت عمران، دفتر رسیدگی به امور مساجد، اداره تبلیعات اسلامی شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد. در این جلسه ضمن برنامه ریزی و ارائه نقطه نظرات مقرر […]

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بخش فولادشهر با حضور امام جمعه، بخشدار ، حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران، شهرداری، شورا اسلامی، شرکت عمران، دفتر رسیدگی به امور مساجد، اداره تبلیعات اسلامی شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
در این جلسه ضمن برنامه ریزی و ارائه نقطه نظرات مقرر شد:

مراسم راهپیمایی روز شنبه ساعت ۷:۳۰ صبح از محل گلزار شهدای گمنام فولادشهر(مصلی) شروع شده و در گلزار شهدای گمنام محله فرهنگ خاتمه یابد.
مقرر شد شرکت عمران و شهرداری نسبت به استقرار چهار موکب اقدام نموده و سیستم صوت مراسم راهپیمایی را تامین نماید.
هیات های مذهبی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی نسبت به حضور در مواکب و پذیرایی از مردم اقدام نمایند.
شرکت عمران نسبت به برنامه ریزی موکب سیار اقدام نماید.
اداره آبفا نسبت به تهیه آب شرب موکب تدابیر لازم را اتخاذ نماید.
هیات انصار المهدی، عاشورائیان و آل یاسین برنامه ریزی مبدا همراه با زیارت اربعین و برنامه مقصد با آقای یوسفی در مسکن مهر اجرا شود.
نیروی انتظامی و بسیج و راهور امنیت مراسم و موارد ترافیکی را در دستور کار قرار داده و بیمارستان نسبت به اعزام آمبولانس اقدام نماید.
آتش نشانی شهرداری همکاری لازم را در طی برگزاری مراسم انجام دهند.
همچنین شبکه بهداشت و درمان نسبت به بازدید از موکب اقدام نموده و شرکت عمران نیز همکاری لازم برای تهیه ملزومات مقصد، داشته باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =