بازدید فرماندار لنجان از صنایع شهرستان لنجان

*بومی گزینی جدی ترین مطالبه فرماندار لنجان* 🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی با حضور در شرکت نسوز آذر از خط تولید این شرکت دیدن و در جریان نحوه تولید محصولات نسوز قرار گرفت. 🌷حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار با مختارپور مدیرعامل شرکت نسوز آذر و مدیران این شرکت در سخنان […]

*بومی گزینی جدی ترین مطالبه فرماندار لنجان*

🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان حمیدرضا محمدی فشارکی با حضور در شرکت نسوز آذر از خط تولید این شرکت دیدن و در جریان نحوه تولید محصولات نسوز قرار گرفت.

🌷حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار با مختارپور مدیرعامل شرکت نسوز آذر و مدیران این شرکت در سخنان کوتاهی سرمایه انسانی این مجموعه را کارکنانی با تعصب خاص معرفی کرد و تلاش آنان را در محیط کار و هواداری از استقلال و پیگیری ارتقاء  شرکت کم نظیر خواند.

🔶فرماندار لنجان علاقه و فعالیت و پیگیری مدیران شهرستان در حوزه صنعت وتولید و کار و اشتغال را عاملی دانست که باعث شده بصورت دوره ای در شرکت های تولیدی و صنایع موجود در شهرستان حاضر و ضمن خداقوت و شنیدن صحبت های مسئولین شرکت ها جهت پیگیری مشکلاتی که از طریق کمیسیون و کارگروه اقتصاد،اشتغال و کار استان قابل دفاع میباشد ، با ارتباط و اشرافیت بیشتر پیگیری های لازم در استان صورت پذیرد.

🔻حمیدرضا محمدی فشارکی یکی از *جدّی ترین* مطالبات خود از صنایع و مراکز تولیدی شهرستان را *بومی گزینی* عنوان کرد و گفت: شرکتهای منطقه باید *سهم خود را از اشتغالزایی در شهرستان*برای جوانان جویای کار  مشخص کنند.

♦️حمیدرضا محمدی فشارکی در ادامه سخنان خود درباره  شرکت نسوز آذر گفت : جایگاه این شرکت  در تراز ملی دور از  تصور نیست و شرکت نسوز باید برای بازار کشور و صادرات فعال باشد.

✅فرماندار لنجان در پایان سخنان خود در حضور مدیرعامل و مدیران شرکت نسوز آذر از  آنان خواست تا در خصوص موضوع مشاغل سخت پیگیری لازم را انجام دهند تا اختلافات موجود بین ادارات برطرف گردد و حق کارگران تضییع نشود.

🌹حمیدرضا محمدی فشارکی سهم *اجرای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان توسط بخش صنعت* را ضعیف برشمرد و از صنایع مستقر در شهرستان خواست با اجرای تعهدات خود برای ارتقای سطح فرهنگی،آموزشی و اجتماعی شهرستان خصوصا در روستاها و مناطق کم برخوردار پیشگام شوند و موثر تر اقدام نمایند.

🔸 *روابط عمومی فرمانداری لنجان*

🔹 اخبار ما در پایگاه اطلاع رسانی:

صفحه اصلی

 

مطالب مشابه

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 20 =