باپیگیری فرماندار لنجان چراغ خانه صنعت و معدن شهرستان لنجان روشن شد

*باپیگیری فرماندار لنجان چراغ خانه صنعت و معدن شهرستان لنجان روشن شد*     🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان پس از سالها تعطیلی و با پیگیری چندماهه بالاخره خانه صنعت و معدن شهرستان لنجان احیاء شد. 🔻در این آیین که رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، سهل آبادی رئیس خانه […]

*باپیگیری فرماندار لنجان چراغ خانه صنعت و معدن شهرستان لنجان روشن شد*

 

 

🎯به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان پس از سالها تعطیلی و با پیگیری چندماهه بالاخره خانه صنعت و معدن شهرستان لنجان احیاء شد.

🔻در این آیین که رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران ، زینلی معاون اداره کل صمت استان، دهقان رییس اداره صمت شهرستان ، سرمایه گذاران ، معدن داران ، کارخانه داران و اعضاء اتاق اصناف شهرستان نیز حضور داشتند، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندارشهرستان لنجان ضمن بیان لزوم فعالیت خانه صنعت و معدن در لنجان خواهان تفویض اختیارات به خانه صنعت و معدن شد و گفت : توجه به تعدد ناحیه و شهرک و کارخانه های صنعتی در شهرستان، نگاه ویژه استان را طلب میکند.

🌷فرماندار لنجان با بیان این مطلب که از نگاه کشوری ، شهرستان لنجان را برخوردار میدانند ، در صورتی که بیشترین نرخ بیکاری در استان را بدلیل مهاجرپذیر بودن داراست.

♦️محمدی فشارکی انجام انتخابات اعضاء خانه صنعت و معدن در لنجان را جهت تعامل و همفکری بیشتر لازم دانست و خواهان همفکری نخبگان صنعت شهرستان شد.

♦️فرماندار لنجان وجود ظرفیت های بالقوه انسانی و صنعتی در لنجان را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات زیر ساخت نواحی و شهرک های صنعتی شهرستان بتوانیم پاسخگوی نیاز صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران باشیم.

🌷محمدی فشارکی دلیل واگذاری مکانی در فرمانداری لنجان به خانه صنعت و معدن را بواسطه اولویت دغدغه خود جهت حل مشکلات صنعتگران و اصناف و ضرورت داشتن محلی متمرکز برای برنامه ریزی و رفع موانع موجود در برخی ادارات شهرستان برشمرد و با تاکید بر لزوم وجود خانه صنعت شهرستان ،آنرا اتفاق خوبی برای رونق  فعالیت های صنعتگران دانست و گفت با در کنار هم بودن میتوان بسیاری از مشکلات این صنف را حل نمود.

🔸 روابط عمومی فرمانداری لنجان
🔹 اخبار ما در پایگاه اطلاع رسانی:

صفحه اصلی

مارا در اینستاگرام دنبال کنید
https://www.instagram.com/p/CftWq_yLCVq/?igshid=MDJmNzVkMjY=

 

مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هشت =