یادواره سردار شهید محمدیار خدادادی بهانه ای برای اتحاد اقوام مختلف شهرستان لنجان

فرماندار لنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور قومیت های مختلف در یادواره سردار شهید محمدیار خدادادی و شهدای قوم غیور بختیاری این همراهی را نشان از برکت خون شهدا و شعورسیاسی مردم شهرستان لنجان ارزیابی کرد. یادواره سردار شهید محمدیار خدادادی و شهدای اقوام بختیاری شهرستان لنجان با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس […]

فرماندار لنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور قومیت های مختلف در یادواره سردار شهید محمدیار خدادادی و شهدای قوم غیور بختیاری این همراهی را نشان از برکت خون شهدا و شعورسیاسی مردم شهرستان لنجان ارزیابی کرد.
یادواره سردار شهید محمدیار خدادادی و شهدای اقوام بختیاری شهرستان لنجان با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان  ، حسین رجایی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه، بخشداران ، شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولین و مدیران ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی شهرستان لنجان وبا حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و همرزمان شهید و اقوام مختلف مردم شهرستان لنجان برگزار شد .
سردار غلامرضا سلیمانی که سخنران ویژه این یادواره بود با ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت ملت ایران با حضور به موقع در میدان‌های مختلف نظامی و اجتماعی و ایثار مال و جان خود و فرزندانشان باعث شدند تا عظمت ایران اسلامی حفظ و پرچم جمهوری اسلامی ایران در جهان به اهتزاز درآید واین خون شهدا ، امروز شرایطی ایجاد کرده که نقشه‌های شوم دشمنان برای ملت ایران باشکست‌های پی‌درپی و سنگین مواجه شوند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مستکبران جهان همواره در تلاش بودند الگویی موفق همچون ایران اسلامی در بین ملت‌های جهان جلوه نکند تا همه ملت‌ها تنها بازیگر نقشه‌های شوم آنان باشند و در چارچوب طرح نظام سلطه نقش‌آفرینی کنند، اما ملت ایران این قاعده را برهم زد و با پیروزی انقلاب اسلامی دوره‌ای متمایز به ثبت رسید.
وی تصریح کرد: اقوام بختیاری نیز همچون دیگر اقوام ایران در دوران مختلف مقاومت، جانفشانی و دفاع از کیان ایران را سرلوحه امور خود قرار دادند و این  جزء برترین خصوصیات و افتخارات آنان به شمار می‌آید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: جمع شهدای قوم بختیاری بیش از ده‌ها هزار نفر است و در میان آنها فرماندهان و سرداران شهیدی وجود دارد که در برخی عملیات‌ها نقش کلیدی و محوری داشتند و این برجستگی یک نشان افتخار بر سینه جامعه بختیاری است و بختیاری‌ها در دوره انقلاب اسلامی بیشترین حجم فداکاری را در کنار سایر اقوام ملت ایران در میدان‌های مختلف مقاومت و مقابله با دشمنان از خود نشان دادند.
سردار سلیمانی در ادامه سخنرانی خود افزود: درحال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است و قطعاً اگر شهدای ما در قید حیات بودند تمام تلاش و نیروی خود را در عرصه جهاد تبیین صرف می‌کردند.
وی هدف جهاد تبیین را جلوگیری از تحریف حقایق توسط دشمن دانست و گفت: دشمن امروز در تلاش است حقایق را تحریف کرده تا جای شهید و جلاد را تغییر دهد و هر یک از ما باید یک جهادگر در عرصه جهاد تبیین باشیم .
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شجاعت اشتباهات خود را تصحیح می‌کند، اظهار کرد: اگر مشکلی در کشور وجود داشته باشد که متوجه جمهوری اسلامی شود آن مشکل را میپذیریم ودر مسیر مرتفع ساختن آن گام‌های استواری را برخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: همه توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی توانسته روند موفقیت را به شکل صعودی طی کند و این درحالی است که فشارهای دشمن در سالیان گذشته در حوزه اقتصادی بوده و هجمه سنگینی را به مردم و کشور وارد کرده و همچنان ادامه دارد.
سردار سلیمانی اضافه کرد: دشمنان در کنار جنگ اقتصادی، عملیات گسترده روانی و رسانه‌ای را طراحی کردند که تمرکز آن ناامید کردن جوانان و ملت ایران بوده تا وحدت و همدلی ملت ایران را تحت تأثیر قرار داده و نقشه شوم خود را عملیاتی کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره گفت: اسلام در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و ما وارد مرحله جدیدی از تاریخ شدیم و گام اول را با کوله‌بار و گنجینه بی ‌بدیلی از تجربیات گران ‌بها پشت سر گذاشتیم و ظرفیت‌های فراوان و کم‌نظیری در کشور داریم و رهبر انقلاب با بیانیه گام دوم، نقشه راه ملت ایران را ترسیم کردند که می‌خواهد به ما تفهیم کند که در ادامه راه با امید به پیروزی و محورقراردادن جوانان در حرکت و نقش‌آفرینی و با روحیه جهادی و بسیجی با تکیه بر ظرفیت‌های گام اول در انتظار شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی هستیم که خود ابرتحول است.
شایان ذکر است سردار شهید یار محمد خدادادی از فرماندهان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در سال ۱۳۴۲ در استان چهار محال و بختیاری دیده به جهان گشود . وی در عملیات های مختلف با شجاعت کم نظیری حضور داشت و چندین بار مجروح گردید. این شهید والامقام در عملیات کربلای ۵ با اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار وی در گلستان شهدای زرین شهر میباشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران   🔰 پیام تبریک حمیدرضا محمدی فشارکی نماینده حاکمیت در لنجان به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه 🔶 «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» ✅ بسم الله الرحمن الرحیم فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اساسی ترین […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =