پیگیری و حمایت از مشاغل خانگی در روستاهای کاهریز ،سیبه و صادق آباد از توابع بخش مرکزی لنجان

*پیگیری و حمایت از مشاغل خانگی در روستاهای کاهریز ،سیبه و صادق آباد از توابع بخش مرکزی لنجان* این جلسه به پیشنهاد بخشدار مرکزی و حضور روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق کارآفرینی امید شهرستان، دهیار، اعضای […]

*پیگیری و حمایت از مشاغل خانگی در روستاهای کاهریز ،سیبه و صادق آباد از توابع بخش مرکزی لنجان*

این جلسه به پیشنهاد بخشدار مرکزی و حضور روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق کارآفرینی امید شهرستان، دهیار، اعضای شورای اسلامی روستاها و خانواده ها بویژه دختران و زنان علاقه مند به تولید و اشتغال در محل مسجد حضرت ابوالفضل کاهریز برگزار شد .

خانمحمدی هدف از برپایی این نمایشگاه را توانمند سازی افراد برای آموختن مهارت ها و بهره گیری از آنها برای تولید محصولات صنایع دستی و غذایی با توجه به ظرفیت های روستا و برنامه ریزی برای حمایت و فروش محصولات مشاغل خانگی به صورت حضوری و مجازی و کمک به اقتصاد خانواده دانست.
در این رویداد که مورد استقبال زنان سرپرست خانوار صورت گرفت یک مشاور کسب و کار خانگی جهت راهنمایی افراد حضور داشت.

بخشدار مرکزی پس از بازدید از نمایشگاه بانوان هنرمند روستاها از آنها خواست تا با توجه به ظرفیت خوب این روستاها در تولید انگور مرغوب در سطح منطقه، علاوه بر تولید و فروش انگور و مشتقات ان به شیوه سنتی، با یادگیری مهارت های کسب و کارهای خانگی نسبت به فروش محصولات خود در سطح استان و کشور اقدام و محصول مرغوب خود را بیش از پیش معرفی نمایند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه تعیین تکلیف اراضی واگذار شده روستای چم پیر بخش باغبهادران با حضور محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، ایوبیان بخشدار باغبهادران ،کیانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد .  

۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان همایش توجیهی و آموزشی نمایندگان بخشدار ، کاربران و سرناظران با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ، ایوبیان بخشدار باغبهادران در باغبادران برگزار شد .  

۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، سعید عابدینی بخشدار مرکزی ، جمالی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد . در این جلسه در خصوص برنامه های حوزه سلامت جوانان […]

۱۳ آبان ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان جلسه ستاد بحران  با حضور محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ، ایوبیان بخشدار ، مسئولین و مدیران ادارات خدمت رسان ، شهرداران و دهیاران بخش باغبهادران در شهر باغبهادران برگزار شد.   این جلسه […]

۲۹ مرداد ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =