دومین جلسه از سلسله حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره حمیدرضامحمدی فشارکی فرماندار لنجان در باغبادران

دومین جلسه از سلسله حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره حمیدرضامحمدی فشارکی فرماندار لنجان در باغبادران دومین جلسه از سلسله حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره حمیدرضامحمدی فشارکی فرماندار لنجان با هدف “لنجان در مسیر توسعه و پیشرفت” به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات شهروندان در مصلی باغبادران، برگزار شد. […]

دومین جلسه از سلسله حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره حمیدرضامحمدی فشارکی فرماندار لنجان در باغبادران

دومین جلسه از سلسله حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره حمیدرضامحمدی فشارکی فرماندار لنجان با هدف “لنجان در مسیر توسعه و پیشرفت” به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات شهروندان در مصلی باغبادران، برگزار شد.

این جلسه در راستای تسهیل امور و رفع مشکلات و معضلات شهروندان در قالب میز خدمت به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان و روسای ادارات باغبادران تشکیل شد.

فرماندار لنجان و هیات همراه، در بدو ورود به باغبادران به اتفاق امام جمعه باغبادران و جمعی از مسئولین بخش و شهر باغبادران

در محل گلزار شهداء حضور بهم رسانده و با قرائت فاتحه و عطرافشانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

در این حضور میدانی، تعدادی از پروژه های ورزشی توسط فرماندار و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفته و نسبت به تکمیل باشگاه های نیمه کاره، رفع موانع صدور مجوز ها ی لازم و راهکار های آن بحث و تبادل نظر شد.

بخش دوم بازدید از مراکز نیمه مزاحم شهر باغبهادران بود که هماهنگی های لازم برای تسهیل واگذاری بین ادارات محیط زیست و آبفا و راه و شهرسازی و شهرداری باغبهادران انجام شد.

فرماندار در سومین مرحله از بازدید میدانی با حضور در محل ساخت و سازهای طرح اقدام مسکن ملی از روند اجرایی و پیشرفت این پروژه بزرگ در شهر باغبهادران؛ درخصوص بحث تامین آب شرب و دفع فاضلاب این منازل در آینده به ارگان های ذی ربط دستورات لازم را صادر کرد.

در آخرین قسمت از این حضور میدانی؛ برای محور کنار گذر باغبادران – چم ها؛ هماهنگی و تسریع در انجام این پروژه قدیمی تمهیداتی صورت گرفت.

و سپس درمسجد مصلی باغبادران ضمن ایجاد میزخدمت به مشکلات و معضلات شهروندان توسط مدیران دستگاه های خدمات رسان رسیدگی شد.

دیدار با خانواده معزز شهداء و جانبازان و اسرای جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های فرماندار بود که در پس از برقرار شدن میز خدمت در فرصتی مقتضی انجام شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =