فرماندار لنجان گفت، برای حل مشکلات مربوط به روشنایی آزادراه ذوب آهن آمادگی کامل داریم.

 یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرماندار لنجان گفت: برای حل مشکلات مربوط به روشنایی آزادراه ذوب آهن آمادگی کامل داریم. حمیدرضا محمدی امروز در گفتگوی تلفنی با رادیو اصفهان درباره معضلات آزادراه ذوب آهن اظهار کرد: مشکل این آزادراه و این جاده مواصلاتی مشکل شهرستان و به عبارتی مشکل استان است. وی عنوان کرد: به‌ دفعات […]

 یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

فرماندار لنجان گفت: برای حل مشکلات مربوط به روشنایی آزادراه ذوب آهن آمادگی کامل داریم.

حمیدرضا محمدی امروز در گفتگوی تلفنی با رادیو اصفهان درباره معضلات آزادراه ذوب آهن اظهار کرد: مشکل این آزادراه و این جاده مواصلاتی مشکل شهرستان و به عبارتی مشکل استان است.

وی عنوان کرد: به‌ دفعات در جلسات و شورای ترافیک شهرستان لنجان موضوع مشکلات این جاده مواصلاتی مطرح شد که در نهایت در آذرماه سال ۹۸ در شورای ترافیک استان این موضوع مطرح می‌شود.

فرماندار لنجان تصریح کرد: در خصوص تامین روشنایی حد فاصل فولادشهر تا ورودی ذوب‌آهن در نهایت مصوبه به این صورت میشود که شهرداری فولادشهر، شرکت عمران، شرکت سهامی ذوب‌آهن، اداره‌کل راهداری استان و همچنین اداره برق هزینه مورد نیاز را مشخص کنند تا برآورد هزینه ای صورت گیرد و به عبارتی قدرالسهم همه دستگاه‌ها تعیین شود.

محمدی متذکر شد: در همان سال ۹۸ این‌قدرالسهم مشخص می‌شود ولی کماکان اداره برق اعلام میکند که این موضوع جزء تعهدات اداره راه و شهرسازی استان است و در حیطه تعهداتش نیست.

وی یادآور شد: بار دیگر شاهد آن هستیم که در تاریخ ۱۱ خردادماه و همچنین بهمن ماه ۱۴۰۰ مصوبه در شورای ترافیک استان مطرح می‌شود. در حال حاضر نیز از دغدغه‌ها و نگرانی‌های همه مردم شهرستان لنجان است.

فرماندار لنجان همچنین با بیان آنکه وعده حل مشکلات آزادراه ذوب آهن به تیر ماه سال ۹۸ بازمیگردد خاطرنشان کرد: به طور قطع انتظار داریم با توجه به اینکه این موضوع هم در شورای ترافیک شهرستان و هم استان مطرح‌شده است باید به جمع‌بندی برسد و برآورد مالی که در سال ۹۸ انجام‌شده مجدد باید به‌روزرسانی شود و قدرالسهم دستگاه‌ها مشخص شود.

محمدی با اشاره به اینکه مدیریت این موضوع بر عهده اداره کل راهداری استان اصفهان است افزود: تقاضایی که داریم این است که اداره‌کل راهداری همچنان بر اساس مصوبه محور کار قرار گیرد و برآورد مالی جدید و به‌روزی را مشخص کند و ما نیز تمامی دستگاه‌هایی که در جغرافیای شهرستان لنجان هستند را به میدان خواهیم آورد تا بتوانیم این دغدغه مردم را حل کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر تمهیدات مورد نیاز برای جلوگیری از سرقت کابل ها در آزاد راه ذوب آهن متذکر شد: طرحی که قرار است برای اجرای شبکه روشنایی آماده شود باید به طور قطع دارای پیوست امنیتی باشد و همه مؤظف هستند که به آن عمل کنند.

محمدی ادامه داد: اگر اراده‌ای برای اجرای این طرح مشاهده شود ما نیز تمام‌قد با توجه به اینکه این موضوع از اولویت های شهرستان است و تردد سنگینی در این جاده صورت می‌گیرد به طور قطع در وسط میدان خواهیم بود.

در ادامه ی این گفتگوی تلفنی، علی اکبری رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری استان اصفهان نیز وعده داد در ۴ الی۶ ماهه آینده مشکلات مربوط به این آزادراه برطرف خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =