حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان گفت، ایجاد اشتغال برای ۸ هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و ۶۰۰ واحد نیمه‌فعال

  حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان گفت، ایجاد اشتغال برای ۸ هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و ۶۰۰ واحد نیمه‌فعال فرماندار لنجان گفت: دستگاه‌ها باید برای ایجاد یک نهضت اشتغال با هم همکاری کنند، ۱۶۰۰ واحد نیمه‌فعال داریم که اگر هر کدام از آن‌ها برای ۵ نفر اشتغال‌زایی کنند، برای ۸ هزار […]

 

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان گفت، ایجاد اشتغال برای ۸ هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و ۶۰۰ واحد نیمه‌فعال

فرماندار لنجان گفت: دستگاه‌ها باید برای ایجاد یک نهضت اشتغال با هم همکاری کنند، ۱۶۰۰ واحد نیمه‌فعال داریم که اگر هر کدام از آن‌ها برای ۵ نفر اشتغال‌زایی کنند، برای ۸ هزار نفر شغل ایجاد خواد شد.

حمیدرضا محمدی، فرماندار شهرستان لنجان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: وظیفه اصلی و اساسی ما امروز تحکیم انقلاب اسلامی است؛ ما هنوز یاد نگرفته‌ایم و هنرش را نداریم که هر کاری که انجام می‌دهیم را به پای انقلاب بنویسیم؛ در اصل هر کاری که امروز ما داریم انجام می‌دهیم باید به پای انقلاب نوشته شود و باید بگوییم که این هنر انقلاب است.
وی با بیان اینکه باید از سوی مسؤولان به مردم گزارش کار داده شود، عنوان کرد: اصحاب رسانه‌ای که امروز به‌ طور رسمی و قانونی فعالیت می‌کنند، آماده این کار هستند و فقط کافی است با آن‌ها تماس بگیرید و دعوتشان کنید و اقدامات خودتان را بیان کنید، مردم می‌بینند، می‌خوانند و متوجه و دلگرم می‌شوند.
محمدی متذکر شد: ۲ حوزه اساسی را در بین مردم از دست داده‌ایم، یکی امید و دیگری اطمینان؛ مردم اگر متوجه شوند که گوش شنوایی و عزم خوبی برای حل مشکلات وجود دارد، حتی اگر آن مشکل حل نشود، با شما همراهی می‌کنند.
فرماندار لنجان تصریح کرد: وقتی‌ که مقام معظم رهبری از دولت مردمی سخن می‌گویند، این دولت فاکتورهایی دارد؛ یکی از آن‌ها این است که حرف مردم را بشنویم، دومین نکته این‌ است که با مردم بدون واسطه ارتباط برقرار کنیم و نکته بعدی هم آن است که اگر اشتباهی کردیم برویم و از مردم عذرخواهی کنیم.
وی با اشاره به آنکه مسؤولان شهرستانی، فرمانداری را نسبت‌ به موضوعاتی که در شهرستان توسط خودشان حل‌شدنی نیست، حساس کنند، یادآور شد:دستگاه‌ها باید برای ایجاد یک نهضت اشتغال با هم همکاری کنند، ۱۶۰۰ واحد نیمه‌فعال داریم که اگر هر کدام از آن‌ها برای ۵ نفر اشتغال‌زایی کنند، برای ۸ هزار نفر شغل ایجاد خواد شد.
محمدی ادامه داد: سهم استان اصفهان برای اشتغال در سال ۱۴۰۱، ۸۰ هزار شغل است؛ برویم و ببینیم سرمایه‌گذار در شهرستان لنجان چه می‌گوید، این همه زمین در شهرستان لنجان وجود دارد و کسی جرأت ندارد سرمایه‌گذاری کند و آن‌ها هم که هستند می‌خواهند پرونده‌هایشان را بردارند و بروند.
فرماندار لنجان خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان باید همراه شوند و هیچ چاره‌ای هم وجود ندارد؛ باید در این مسیری که قرار گرفته‌ایم حرکت کنیم و این مسیر هم مسیر خدمت است؛ ما امروز باید بنا را بر این قرار دهیم که کارهایی را که انجام می‌دهیم چقدر فاصله ما را تا آن جامعه اسلامی که مقام معظم رهبری گام‌ به‌ گام آن را تعریف کرده‌اند، کم می‌کند و چقدر فاصله ما را با آن تحقق تمدن نوین اسلامی کاهش می‌دهد.
وی در پایان با بیان آنکه فرمانداری لنجان به دنبال طرح‌های خلاقانه مدیران شهرستانی برای پاسخگویی به مردم است تصریح کرد: امروز نظام احتیاج دارد که مدیرش به مردم گزارش دهد، مدیر، خودش را برای مردم نمایان کند و عملکردش را گزارش دهد که اگر این کار را نکند، ضدانقلاب می‌آید و داده‌های غلط ارائه می‌دهد.

 

 

🔸 روابط عمومی فرمانداری لنجان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =