دیدار صمیمانه ی نوجوانان حلقه صالحین پایگاه بسیج فاضله ورنامخواست با حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان

    دیدار صمیمانه ی نوجوانان حلقه صالحین پایگاه بسیج فاضله ورنامخواست با حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان فرماندار شهرستان در نشست صمیمی با نوجوانان بسیجی حلقه صالحین ( دختر و پسر دبستانی و راهنمایی ) محله مسجد شهید اصغر کرباسیان پایگاه بسیج فاضله شهر ورنامخواست؛ ابتدا با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت،بسیج […]

 

 

دیدار صمیمانه ی نوجوانان حلقه صالحین پایگاه بسیج فاضله ورنامخواست با حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان

فرماندار شهرستان در نشست صمیمی با نوجوانان بسیجی حلقه صالحین ( دختر و پسر دبستانی و راهنمایی ) محله مسجد شهید اصغر کرباسیان پایگاه بسیج فاضله شهر ورنامخواست؛ ابتدا با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت،بسیج یک فضای نمونه انسان سازی است و نوجوانان وارد شده به این مجموعه روحیه معنوی، انقلابی و مسئولیت پذیری را مشق کرده و با پایبندی که به مردم و کشور دارند، انگیزه کمک کردن به دیگران را پیدا می کنند، از نمونه های بارز آن کمک های مردمی به خانواده های نیازمند است.

نماینده عالی دولت اینکه با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه به عنوان نیمی از جمعیت موثر کشور گفت، زن خانه دار امروزی ما حتی با وجود کرونا در منزل احساس مسئولیت کرده با هنر خیاطی که داشت شروع به دوخت ماسک پارچه ای کرده و بین مردم توزیع می کرد که نشان از روحیه بسیجی در جامعه است.

محمدی فشارکی در ادامه افزود، نوجوان دختر و پسر وقتی وارد مجموعه بسیج می شود با احساس مسئولیتی که در قبال مردم، جامعه و کشور بدست می آورد بایست زمینه ساز ظهور قائم آل محمد(ص) بوده و تلاش کند از سربازان آقا امام زمان(عج) باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان لنجان با اشاره به بحث امنیت در کشور گفت؛ کشور ایران نسبت به تمام کشورهای دیگر در امنیت و آرامش خاص است و دشمن از روش ها و مسیرهای مختلف استفاده می کند تا این امنیت را از بین ببرد، ولی وقتی باهم بودن و روحیه بسیجی را در بین مردم ببیند تمام نقشه های دشمن از بین می رود.

فرماندار با یادآوری رشادت های سردار دلها سلیمانی گفت، ایشان با تربیت مدافعان حرم باعث شد یک امنیت خاصی در سوریه و منطقه خاورمیانه برقرار شود.

فرماندار در ادامه نشست با پاسخ به سوالات نوجوانان در موضوعات مختلف؛ بحث ورود مردم کشور افغانستان به ایران را تشریح کرد و گفت، افرادی که با مجوز وارد کشور می شوند یا ارتباط نسبی و یا کاری دارند که نبایست کاری به آن ها داشته باشیم؛ اما چنانچه بدون مجوز وارد شده باشند ما میتوانیم این نمونه ها را با نیروی انتظامی مطرح کنیم.
وی افزود برخی جاها دیده شده بعضی از سودجویان و دلالان از موضوع اتباع خارجی سوء استفاده کرده که باید از این موارد هم جلوگیری شود به عنوان نمونه تحمیل خانه اجاره ای با هزینه سنگین و مواردی مثل واگذار کردن کارهای طاقت فرسا با دستمزدهای کم به آنان؛ فرصت اشتغال برای جوان ما، از بین می رود.

محمدی فرماندار لنجان در پاسخ به سوالی بابت تهیه زمین چمن فوتبال در شهر ورنامخواست گفت، این مورد را نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد کرد.

جلسه با تقدیر و تشکر فرماندار از همه عوامل بابت برنامه دیدار و دریافت یادبودی از نوجوانان پایگاه بسیج فاضله و گرفتن عکس یادگاری با آنان در فضایی مملو از صمیمت خاتمه یافت.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =