حمیدرضا محمدی فشارکی در آیین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی باغبادران

  حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار و رئیس ستاد سفر لنجان طی چند روز اخیر در بازدید از ایستگاه های استقبال نوروزی شهرستان پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده در خصوص آمادگی عوامل خدماتی، بهداشتی، امدادی، امنیتی بازرسی، اسکان مسافران و… ستاد سفر نوروزی لنجان را مورد بازبینی و بررسی قرار داد. فرماندار شهرستان […]

 

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار و رئیس ستاد سفر لنجان طی چند روز اخیر در بازدید از ایستگاه های استقبال نوروزی شهرستان پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده در خصوص آمادگی عوامل خدماتی، بهداشتی، امدادی، امنیتی بازرسی، اسکان مسافران و… ستاد سفر نوروزی لنجان را مورد بازبینی و بررسی قرار داد.

فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به اهمیت موضوع پس از انجام پیگیری‌های لازم و با نگاه ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان امروز به یکی از مطالبات به حق شهروندان جامه عمل پوشانده شد و برای نخستین بار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر ساحلی باغبهادران افتتاح شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی در آیین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر باغبادران اظهار کرد: استقرار پلیس راهور در بخش باغبهادران به عنوان یکی از نیازها و مطالبات شهروندان این بخش به شمار می آمد چراکه با حضور گردشگران در ایام تعطیل شاهد بروز گره ترافیکی سنگین در شهر باغبادران بودیم و از سوی دیگر در مواقع بروز حواث ترافیکی شهروندان برای پیگیری مطالبات مجبور به مراجعه به مرکز شهرستان بودند.

فرماندار لنجان با بیان اینکه دسترسی آسان شهروندان به خدمات نیازمند برنامه ریزی های لازم از سوی مسئولان است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع پس از انجام پیگیری‌های لازم و با نگاه ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان امروز به یکی از مطالبات به حق شهروندان جامه عمل پوشانده شد و برای نخستین بار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر ساحلی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان شهرستان لنجان با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ با تلاشی مظاعف، مستمر و وقت گذاری بیش از پیش در مسیر پاسخگویی به مطالبات شهروندان حرکت کنند تا بتوانیم مشکلات و چالش‌های پیش رو را یکی پس از دیگیری مرتفع کنیم.
وی ادامه داد: با اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان، امنیت و کاهش خطر پذیری که از معیارهای توسعه‌یافتگی است در این شهرستان ارتقاء یافته و انتظار می رود این مسیر سیر صعودی به خود بگیرد تا شاهد رفع خطر از نقاط حادثه خیز در شهرهای ۹ گانه این شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در لنجان عنوان کرد: ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث از جمله مباحثی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد و تلاش در راستای تامین، حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان رسالتی بزرگ و ارزشمند است که به عهده مدیران شهری قرار گرفته است.

رئیس ستاد سفر لنجان راه‌اندازی پایش تصویری در شهرهای شهرستان لنجان را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با راه اندازی پایش تصویری، دوربین‌های نصب شده نه تنها برای کنترل تخلفات از نیروی فیزیکی کمتری استفاده خواهد شد بلکه افزایش انضباط ترافیکی شهری را رقم خواهد زد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =