هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان

هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان لنجان   هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان، ۷ صبح چهارشنبه ۴  اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری لنجان برگزار شد. حمیدرضا محمدی رئیس کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار لنجان پس از جمع بندی […]

هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان لنجان

 

هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان، ۷ صبح چهارشنبه ۴  اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری لنجان برگزار شد.

حمیدرضا محمدی رئیس کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار لنجان پس از جمع بندی مطالب مطروحه توسط اعضاء کمیته اظهار داشت: برگزاری جلسات به صورت دو هفته در ماه  مفید و مثمر ثمر بوده است. امید است که هرچه زودتر کارت های شناسایی بازرسان بسیجی صادر و نیروهای بسیج با آمادگی کامل جهت انجام بازرسی وارد عرصه شوند. در خصو ص تامین خودرو توسط شهر داری و سایر دستگاه های اجرایی نیاز است که همچون گذشته پیگیری به عمل آید. بازرسی ها باید به صورت چشمگیر تر واز همه صنوف توسط بازرسان بسیجی انجام شود. با توجه به نزدیکی ایام عید برای رفاه حال مردم؛ نظارت بر اصناف و بازرسی بیشتر بازار پوشاک، ‌آجیل، میوه و شیرینی شب عید ضروری است.

 

مصوبات جلسه:

۱- با توجه به نزدیکی ایام عید و افزایش خرید پوشاک توسط مردم و به منظور رصد وضعیت بازار پوشاک و روند تغییرات قیمت پوشاک در سطح شهرستان، همچنین افزایش مصرف شیرینی در این ایام، مقرر شد از روسای اتحادیه های صنف پوشاک و صنف قنادان، در جلسه آینده مورخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۰ برای حضور در جلسه و ارائه گزارش وضعیت بازار دعوت به عمل آید.

۲-  مقرر گردید به منظور حل معضل اخذ مبالغ اضافی تحت عنوان پشت بارنامه ای توسط رانندگان و شرکت های حمل و نقل، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیشنهادات اجرایی و کاربردی خود را به صورت کتبی به فرمانداری ارسال تا موارد از طریق استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مورد پیگیری قرار گیرد.

۳-  به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در خصوص فعالیت آقای علی براتی بازرس اتاق اصناف به عنوان مامور در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان،‌مقرر شد موضوع ماموریت نامبرده به صورت کتبی توسط رئیس اتاق اصناف شهرستان به  اداره جهاد کشاورزی اعلام شود.

۴- به منظور جلوگیری از هرگونه سوء جریان در روند توزیع اقلام کالاهای اساسی و سهمیه ای دولتی مقرر شد مباشرین توزیع ،‌فهرست افرادی را که اقلام را دریافت کرده اند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به صورت هفتگی اعلام نمایند، ضمن این که بازرسان موظف هستند بر روند توزیع از مبداء تا مقصد نهایی توزیع اقدام و گزارش عملکرد خود را کتبا به اداره تعزیرات حکومتی ارسال نمایند.

۵-  با توجه به لزوم افزایش نظارت ها در سطح بازار هم زمان با فرا رسیدن ایام عید مقرر شد ضمن هماهنگی بین سه دستگاه بسیج، صمت و جهاد کشاورزی شهرستان روند نظارت و بازرسی در سطح بازار مشخص و هر گروه ویژه نظارت بر بخشی از بازار  باشند به نحوی که کلیه صنوف تحت بازرسی قرار گرفته و از هرگونه موازی کاری هم جلوگیری شود.

۶-  به منظور بهره مندی از ظرفیت تیم های مشترک بازرسی و نظارت مقرر شد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  مکاتبه لازم در خصوص تامین خودروی ون توسط شهرداری ها را  انجام و فرمانداری نیز در این خصوص پیگیری به عمل آورد.

 

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری خط راه آهن موجود ایستگاه ریز (زرین شهر)   جلسه مشترک ایجاد ظرفیت مسافری بر روی خط راه آهن موجود و استفاده از ظرفیت ایستگاه ریز (زرین شهر) به عنوان ایستگاه مسافر ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن جماعات فرمانداری شهرستان لنجان به ریاست محسن […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری از مراسم برزگداشت شهادت سردار زاهدی در باغبهادران بیست و ششم فروردین ماه سال جاری  

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان دراین مراسم احمدیوسفی رییس سابق امداد لنجان طی گزارشی از پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بیش از ۳۷۰ نفر از مددجویان وافراد نیازمند شهرستان در سال ۱۴۰۲ پرداخت وزمینه اشتغال و توانمندسازی آنان با مساعدت وهمراهی کارگروه شورای اشتغال شهرستان فراهم شده و در […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی در سال جاری جلسه تبیین و تشریح چگونگی تخصیص و توزیع آب کشاورزی و بنش بندی آن به ریاست حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان معاونان فرمانداری بخشداران و ائمه جمعه شهرهای زرین شهر، ورنامخواست، سده لنجان، باغ بهادران و مدیریت جهاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =