حمیدرضا فشارکی محمدی گفت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهمترین اولویت شهرداری‌ها باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: تعدادی از پروژه‌های شهرداری‌ها به شکل نیمه‌تمام از دوره گذشته باقی مانده است؛ از این‌رو انتظار می‌رود با نگاهی جهادی همه تلاش شوراها و شهرداری‌های شهرستان صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شود. حمیدرضا محمدی‌فشارکی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زاینده‌رود اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری‌های ۹گانه شهرستان لنجان بر حفظ و […]

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: تعدادی از پروژه‌های شهرداری‌ها به شکل نیمه‌تمام از دوره گذشته باقی مانده است؛ از این‌رو انتظار می‌رود با نگاهی جهادی همه تلاش شوراها و شهرداری‌های شهرستان صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

حمیدرضا محمدی‌فشارکی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زاینده‌رود اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری‌های ۹گانه شهرستان لنجان بر حفظ و پاسداری از اعتماد شهروندان به عنوان سرمایه‌ای مهم معطوف شده است و در این راستا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه خدمات عمومی می‌تواند سبب افزایش اعتماد شهروندان و تقویت مشارکت آنها شود.

وی افزود: تعدادی از پروژه‌های شهرداری‌ها به شکل نیمه‌تمام از دوره گذشته باقی مانده است؛ از این‌رو انتظار می‌رود با نگاهی جهادی همه تلاش شوراها و شهرداری‌های شهرستان صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شود و در این میان اتمام پروژه‌های خرد و کلان باید در کنار یکدیگر دیده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: مدیریت شهری زاینده‌رود مرکب از افراد باتجربه، جوانان و فعال، خوش‌فکر و خلاق بوده و بهره‌برداری از ۵۰ میلیارد ریال پروژه در ماه‌های ابتدایی آغاز فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره ششم بیان‌گر ترسیم آینده بهتری برای این شهر ساحلی است.

وی عنوان کرد: ایجاد شهری امیدبخش و امیدآفرین نیازمند افزایش مشارکت‌های مردمی است و خوشبختانه خیرین نیک‌اندیش به مشارکت در اجرای پروژه‌هایی که شهروندان نیازمند دریافت خدمات آن هستند توجه ویژه‌ای دارند و نمونه بارز آن مشارکت خیرین در اتمام پروژه بهشت فاطمه شهر زاینده‌رود است.

محمدی‌فشارکی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده آرامستان فعلی شهر زاینده‌رود پاسخگوی نیاز آینده شهر نبود، همچنین شهروندان این شهر برای غسل اموات مجبور بودند، فاصله چند کیلومتری را برای خاکسپاری فوت‌شدگان خود طی کنند و مجدداً بازگردند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با مشارکت شهرداری و خیرین نیک‌اندیش غسالخانه بهشت فاطمه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن توسط خیران تأمین شده بود اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان با بیان این‌که بضاعت دولت و شهرداری‌ها محدود بوده و ورود خیرین در اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ارزشمند است، گفت: شهرداری‌ها با تعریف پروژه‌هایی که مردم راحت‌تر با آنها ارتباط پیدا می‌کنند و خیرین برای مشارکت در اجرای آنها تمایل بیشتری دارند باید به‌گونه‌ای عمل کنند که زمینه ورود خیران به پروژه‌های شهری عام‌المنفعه آماده شود تا ثمره اجرای آن بیش از پیش شامل حال شهروندان شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =