با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان و رونمایی از آثار فرهنگی دفاع مقدس در ذوب آهن

به مناسبت فرا رسیدن سالگشت چهل و یکمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان و رونمایی از آثار فرهنگی دفاع مقدس به همت ذوب آهن اصفهان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، سه شنبه ۳۰ شهریور ماه در تالار آهن روابط عمومی ذوب آهن برگزار شد.   در این مراسم که با […]

به مناسبت فرا رسیدن سالگشت چهل و یکمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان و رونمایی از آثار فرهنگی دفاع مقدس به همت ذوب آهن اصفهان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان، سه شنبه ۳۰ شهریور ماه در تالار آهن روابط عمومی ذوب آهن برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان و فعالان دوران دفاع مقدس و مقامات نظامی و اداری شهرستان از جمله فرماندار لنجان، امام جمعه زرین شهر و جمعی از مدیران و همکاران ذوب آهن برگزار و از برخی حماسه آفرینان و خانواده های شهدای دفاع مقدس شهرستان لنجان وکارکنان ذوب آهن اصفهان  تجلیل شد.

 

در این آیین تقدیر نامه ای با امضاء فرماندار لنجان، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان به خانواده های گرانقدر سردار شهید محمد علی شاهمرادی، شهید مدافع حرم پویا ایزدی و خانواده چند شهید دیگر و تعدادی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس لنجان و ذوب آهن اهداء شد.

 

در پایان مراسم از ۳ اثر چاپی در زمینه دفاع مقدس رونمایی شد. ذوب آهن اصفهان از سال های گذشته به تنظیم و انتشار چندین جلد کتاب در زمینه خاطرات رزمندگان جبهه ها و شرح زندگی شهدای سرافراز اقدام کرده است.

در جدید ترین فعالیت فرهنگی، هنری این شرکت  از جلد دوم کتاب روایت حماسه با محتوای خاطرات رزمندگان ذوب آهن اصفهان از جبهه های جنگ حق علیه باطل در ۸ سال دفاع مقدس و  کتاب جوی و دریا  در خصوص زندگی شهید صنعتگر ذوب آهن اصفهان، مرتضی سلیمیان به روایت همسرش رو نمایی شد.

در این مراسم همچنین از کتاب چشم هایی که نوشتند، نوشته علی هاشمی بر اساس زندگی جانباز قطع نخاع گردنی، حاج کاظم سلیمیان نیز رونمایی شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسمه تعالی با سلام و تحیات یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال طنین ترنم بهار پر طراوت، که نشانه قدرت و عظمت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بار دیگر بگوش می رسد و بوی نعمات و برکات آفریدگار یگانه استشمام […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آخرین روز کاری از سال ۱۴۰۲ و به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۳ ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق معاونین جهت دیداری عیدانه و صمیمی با حضور در بین کارکنان فرمانداری ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات […]

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان درسال ۱۴۰۲ با حضور کمال نوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، شهرداران و دیگر اعضاء در فرمانداری لنجان برگزار شد.    

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنجان در آستانه سال نو و شب عید ، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان به اتفاق محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و محسن رضایی رئیس اداره تعاون روستایی لنجان از محل توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و میوه ویژه شب عید در اتحادیه […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =